Contentowe paliwo rakietowe w abonamencie
Content na LinkedIn
LinkedIn ma dziś w Polsce 8 mln użytkowników. A będzie ich nawet 21 mln.
Czas zacząć działać na LinkedIn i robić to z głową. Wysoka jakość contentu i utrzymanie częstotliwości publikacji wyniesie Cię ponad szum.
Źródłem jakości contentu jest zrozumienie branży. Trzymamy dla Ciebie rękę na pulsie biznesu.
Dostarczamy
- Posty wideo i tekstowe
- Posty w formatach premium
- Lifting profili firmowych i osobistych
- Strategie social sellingowe
Content dla HR/EB
Employer branding ma powera!
Przyciągnąć i zatrzymać talenty w firmie. Pokazać możliwości. Szkolić i rozwijać. Wdrożyć nowych pracowników.
HR ma ręce pełne contentowej roboty do wykonania. Chętnie weźmiemy ją na siebie.
Dostarczamy
- Posty do programów employer brandingowych
- Materiały onboardingowe i szkoleniowe
- Plakaty do akcji specjalnych
- Design ogłoszeń rekrutacyjnych
Content dla sprzedaży
Social selling w praktyce
Sprzedaż jest sercem biznesu b2b ale czasem serce i uśmiech sprzedawcy to za mało. Potrzeba krótkiej, mocnej prezentacji. Profilu na LinkedIn. I dużo więcej.
Chętnie rozmawiamy z dyrektorami sprzedaży b2b o rozwiązaniach contentowych dla ich potrzeb.
Dostarczamy
- Lifting prezentacji sprzedażowych
- Oferty video produktów
- Business case i success story
- Materiały print na targi i spotkania
Content dla marketingu b2b
Działy marketingu są tak małe, jak duże są ich cele
Zdejmujemy Ci z głowy digital, publikacje, social media, prezentacje. Z radością zrobimy dla Ciebie 14 formatów contentowych.
Pracujemy jak wewnętrzny zespół marketingu, któremu wrzucasz dużo do zrobienia.
Dostarczamy
- Karty i broszury produktowe - We Love Print!
- Publikacje, ideabooki, ebooki
- Artykuły na bloga firmowego
- Video, foto, design, key visuale, branding
Content AI
Człowiek tworzy storytelling, AI skalę.
Wykorzystujemy AI do researchu i recyklingu dużych zasobów contentu. Będziesz zaskoczony jak dużo treści już posiadasz.
Stosujemy AI jako wsparcie do tworzenia. Piszemy i tworzymy content ręcznie.
Dostarczamy
- Reklamy do social media
- Comiesięczny research tematyczny
- Recycling raportów, whitepaperów
- Przeformatowywanie contentu (np. txt->video)

14 formatów contentu
Klienci o współpracy
Przy projektach opracowania komunikacji produktów ICAN Institute oraz magazynu Harvard Business Review Polska współpracuję z Dariuszem Borowskim od ponad 10 lat. Polecam jako bardzo kompetentnego partnera biznesowego w marketingu b2b.

Wchodząc na rynek z nową marką MIT SMR potrzebowaliśmy silnego wizualnego wyróżnika. Darek zaproponował zupełnie nowy język wizualny (motion design), który ożywił premierę rynkową. Zaproponowane rozwiązania wizualne okazały się na tyle unikalne, że wykorzystywaliśmy je wielokrotnie przez następne lata dla naszych produktów. Polecam, jeżeli szukasz visual power dla swojej marki.

Darek cyklicznie dostarcza nam spojrzenie z zewnątrz co możemy zrobić lepiej. Doceniam jego chęć i upór w dążenie do głębszego zrozumienia naszych wyzwań biznesowych, a także umiejętność przekładania ich rozwiązania w obszarze contentu oraz UX/UI.
Thank you, Darek, not only for your incisiveness, attentiveness, subtlety and profound professionalism in every detail, but also for your rare and comprehensive erudition – working with you is an intellectual pleasure that extends well beyond business.
What sets Dariusz apart is his ability to cut through the noise. His observation that 80% of his consulting work involves simplifying overly technical language resonates deeply with our experience. He has that rare skill of seeing through the vendor's perspective to understand the actual customer journey.




